Skocz do zawartości

  • Kanał RSS
Zdjęcie

Pomysły/zmiany/poprawy/nowe Koncepcje/nowe Rozwiązania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Opinia graczy dla administracji (28 użytkowników oddało głos)

Czy uważasz, że serwer powinien być przeniesiony na G2O?

  1. Tak (19 głosów [67.86%])

    Procent z głosów: 67.86%

  2. Nie (6 głosów [21.43%])

    Procent z głosów: 21.43%

  3. Obojętnie (3 głosów [10.71%])

    Procent z głosów: 10.71%

Które sprawy wymagają poprawienia ?

  1. Polowania (18 głosów [15.52%])

    Procent z głosów: 15.52%

  2. Alchemia (15 głosów [12.93%])

    Procent z głosów: 12.93%

  3. Kopanie surowców (23 głosów [19.83%])

    Procent z głosów: 19.83%

  4. Brak nazw przedmiotów podczas dropu (16 głosów [13.79%])

    Procent z głosów: 13.79%

  5. Ilość potworów (22 głosów [18.97%])

    Procent z głosów: 18.97%

  6. Lokalizacja potworów (15 głosów [12.93%])

    Procent z głosów: 12.93%

  7. Lokalizacja NPC (7 głosów [6.03%])

    Procent z głosów: 6.03%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 WojtaS

WojtaS

    Gracz

  • Gracze
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 2018 06 December - 00:29

Witam, skłoniłem się do napisania tego posta ponieważ chcę aby polepszyć rozgrywkę na serwerze, chcę aby każdy gracz w miarę możliwości i swojej wiedzy wypowiedział się na dane problemy.

 

Po pierwsze chciałbym aby zostały poprawione błędy na serwerze tj. poprawę nazw przedmiotów itemów podczas dropu, ponieważ zdarzają się przypadki, że gracz nie wie co otrzymał ponieważ na chacie wyskakuje mu jedynie kod przedmiotu.

 

Po drugie prosiłbym o rozsądne przemyślenie obecnego balansu niektórych kwestii tj. czas bicia Władcy Szkieletów jest dłuższy niż niektórych bosów na wyższy lvl np. Aeron, Yeti. Następnym bezsensem jest balans cen trofeów, który wygląda tak, że na najlepszych mobach w jarkendarze zarabiamy już po około 8-9k za trofkę gdzie w nordmarze trofea mobów kosztują 5-6k. Dodatkowo prosiłbym aby spoty niektórych mobów wynosiły więcej niż 20  ponieważ jest to lekka przesada. Prosiłbym o zastanowienie się nad tą kwestią. Na niektórych mobach nie da się farmić, expić ani nawet robić polowania ponieważ jest ich za mało.

 

Pomysł trzeci jest w pewnym stopniu powiązany z polowaniami Pomyślałem czy nie można jakoś odświeżyć polowań ponieważ, wydaje się, że niektóre z nich zostały zrobione na siłę. Wykonywanie polowań na wyższych lvl jest bezcelowe ponieważ polowanie dotyczy potworów na dużo niższy lvl. Nagroda może i jest adekwatna do zadania jednakże więcej można zarobić na trofeach podczas expienia na potworach na swój lvl (Oczywiście ktoś może wyskoczyć z argumentem, że wszystko jest ustawione na start, że gracze nie maja itemów itp.) Moim zdaniem Polowania powinny kończyć się na około 60 bądź 80 lvl, ponieważ polowania powinny być dobrym zarobkiem na początek gry. Można by to było wtedy lepiej rozłożyć i ustawić troszkę inne nagrody. Na wyższych lvl można by stworzyć jakieś questy np. na zabicie X bosów a nagrodą za to mogłoby być surowce/rośliny itp.

 

Kolejną przydatną rzeczą, która mogłaby pomóc jest obniżanie poziomu itemu do 0 ze zwróceniem części surowców. Niektórych ulepszonych itemów nie można nawet sprzedać przy kowadle, niektóre itemy nie są przydane jak są ulepszone a wymiana ich z innymi graczami graniczy z cudem (mówię tu o materiałach potrzebnych do tworzenia biżuterii).

 

Poruszę także kwestie kopalń. Wynagrodzenia od 1 do X są bez sensu, ponieważ większość graczy nawet nie korzysta z kopania a co za tym idzie nie zużywają staminy przez co nie tworzą butelek staminy co wyklucza kolejny system (który swoją drogą też jest źle zbalansowany). Proponowałbym aby zwiększyć wynagrodzenia za kopanie oraz zwiększenie dolnej granicy wynagrodzenia. Chciałbym abyście także zmodernizowali w miarę możliwości balans składników potrzebnych do alchemii. 

 

Czy administracja ma zamiar przenieść serwer na G2O ? Może ożywiłoby to serwer i otworzyło drzwi na nowe możliwości. Proponowałbym postawienie tam serwera testowego i udoskonalanie go aby w chwili pełnej gotowości i z przygotowanymi nowymi pomysłami otworzyć go i zakończyć z serwerem na gmp.

 

Prosiłbym graczy, którzy jeszcze grają, grali wcześniej o wypowiadanie się w tym temacie. Post ma na celu wywarcie  na administracji pewnego rodzaju presji. Zauważcie, że serwer może być jeszcze doskonalszy, oczywiście po uprzednim poprawieniu błędów, optymalizacji balansu. Stwórzmy tutaj dyskusję godną wykształconych ludzi. 



#2 Salamander

Salamander

    Who i'am ?

  • Support
  • PipPip
  • 528 postów
  • LocationPolska
  • gg:
    56689427

Napisano 2018 06 December - 01:57

Cieszę się, że są ludzie którzy chcieliby coś zmienić i wierzą w te zmiany..

 

1. Kody przedmiotów mogę poprawić już teraz, wystarczy mi instancja przedmiotu. Więc jak ma ktoś listę kodów które potrzebują nazwy możecie dać.  

 

2. Fakt, niektórych mobów jest za mało, jak przykładowo Zombie Strażników. 20 na spota, co to jest i jeszcze musisz czekać aż się zrespią. :D Trofea też nie są zbytnio opłacalne, większość hajsu leci z samych itemów. Długość bicia bossów wydaje mi się spoko, w końcu bossy powinny być grupowe a nie na jedną osobę.

 

3. Sporo razy to już było wałkowane, wątpię jednak by były w tym jakiekolwiek zmiany.

 

4. Cóż, troszkę lipny pomysł, raz kolega pomyśli zróbmy mu psikusa i z +10 zróbmy +0. Taki fail liczby kurde, więc raczej niee, jak już to dodać brakujące itemsy.

 

5. Kopalnia tez nie zadowala, wywalasz całą stamine i możesz zarobić nędzne 30 diaxa xD, przydałyby się tu jakieś zmiany, ale jak będzie za dużo to znów będzie zbyt wielkie ułatwienie.

 

6. Dual często o to męczy, kto wie jak się to potoczy, najleiej by było chyba zrestartować cały serwer każdy od 0 lvl bez starych itemów, wprowdzić przed tym mnóstwo poprawek zabezpieczających wszystkie bugi o których wiadomo, troszkę dopracować cały balans i rozpocząć przesiadkę na g2o.


dvdsvpx.gif  

IWGEL76.png


#3 Twice

Twice

    Developer

  • Administratorzy
  • 2435 postów
  • gg:
    22889848

Napisano 2018 06 December - 23:23

To tak jesli chodzi o kody to jak wyzej wystarczy podac ktore i sie uzupelni.

Co do mobow takze prosilbym o jakies info co gdzie i jak i napewno pomyslimy

Polowania temat trudny ale no coż itemki w zamysle miało sie nieco trudniej zdobywać. Tak czy inaczej jest to duzy system ktory wymagałbym edycji ale nie na tym etapie gry.

Co do degradacji itemkow pomysl fajny jednakze trzeba by naprawde sporo pracy i czasu aby cos takiego osiagnac w stopniu zadowalającym

Kopalnie - myslę, że w tym temacie możemy coś podziałać, jesli macie propozycje co do tego śmiało.

No i G2O myslimy nad tym ale tutaj wolę gladiatora areny odgrywa Hades. Myślę także, że czas najwyzszy na zmianę platformy

 

Dziękuję za konkretne sugestie i liczę na więcej!


  • WojtaS i Legolas123 lubią to

bar.jpg

IWGEL76.png


#4 WojtaS

WojtaS

    Gracz

  • Gracze
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 2018 07 December - 12:14

Moby, których ilość według mnie powinna być zwiększona: Zombie strażnik(+10), Pomniejszy kamienny strażnik(+10), Ork Szkielet(+5), Preriowy Ścierwojad(+5), Pustynny pełzacz(+10), Mumia(+5), Pirat Zombie(+5), Potępiony szkielet(+10), Kamienny strażnik(+5), Starożytny Kamienny strażnik(+5). Oczywiście podana ilość w nawiasach jest tylko propozycją, niech administracja zdecyduje ile dokładnie ich dodać. Niech się wypowie jeszcze jakiś gracz aby nie było to oparte tylko na opinii jednej osoby. 

 

Mój pomysł na kopalnie - jak wiemy obecny system wygląda jak wygląda i czasami jego efekty są aż żenujące. Wykopanie 3x pod rząd 1 surowca jest naprawdę czymś odpychającym od całego kopania. Cała otoczka związana z kopalniami czyli czas kopania, miejsca kopalń, wymagany poziom na surowce, wymagana stamina jak najbardziej ze sobą współgrają. Jedynym problemem jest ta losowość pozyskiwanego surowca. Nie zwiększałbym także znacząco maksymalnych ilości możliwych do wykopania ponieważ zaburzyło by to kolejne rzeczy. Tak więc cały sęk w tym aby zmniejszyć rozstrzał losowości wykopywanych surowców. Jednak z drugiej strony przydałoby się leciutkie zwiększenie maksymalnej ilości surowca. Jednakże aby dobrze zoptymalizować ilość surowców trzeba mieć na uwadze fakt, że niektóre surowce są bardziej cenniejsze i wymagają zużycia większej ilości staminy. Przechodząc już do samych licz aby nie rozciągać wątku: węgiel - 16-27, ametyst 13-24, rubin 11-23, diax 11-24,magiczna ruda 11-20, czarna ruda 11-18. Dlaczego akurat takie ilości? Przeanalizowałem jak wygląda przetapianie i ilość zużywanej staminy na kopanie. Nie wiem czy nie jest to czasem zbyt wyolbrzymione. Można spróbować chociaż na jakiś czas i w przyszłości to bardziej sprecyzować.  Jednakże prosiłbym jak w poprzednim przypadku o wypowiedzenie się innych graczy. Może ktoś ma jeszcze lepszy pomysł. Ponieważ mój opiera się jedynie na zwiększeniu ilości pozyskiwanych surowców. Może ktoś jest w stanie wyliczyć w stanie wszystko wraz z zużywaniem staminy itp. Zachęcam do dzielenia się swoimi pomysłami. 

 

I jeszcze jedno pytanie ode mnie. Czy można wyeliminować osoby zbanowane z top listy? Ponieważ zaburzają one tylko rzeczywisty obraz sytuacji.

 

Dodatkowo przyszły mi do głowy inne ciekawe pomysły, które można (chyba) wprowadzić na serwer. Mianowicie mówię tutaj o questach dziennych. Wystarczyłoby stworzyć NPC, który by owe zadania zlecał. Opierałoby się to oczywiście na zabijaniu potworów w przedziale twojego lvl. Powiedzmy mamy 67 lvl i dostajemy dzienny quest na zabicie powiedzmy (lvl_moba*15+(twój lvl*2)) takiej ilości potworów. Oczywiście potwory do mojego zadania na 67 lvl musiałyby być maksymalnie do lvl 67. Oczywiście dzienny quest opierałby się na zwykłych mobach a nie na bosach/minibosach. Nagrody za wykonanie dziennego questa byłyby zależne od lvl.  Nie robiłbym też ograniczeń na potwory, niech nawet 100 lvl zabija moby na mniejsze lvl. Może spowoduje to większą integracje między graczami. Pomysł wydaje mi się ciekawą odskocznią od polowań, które czasami przyprawiają nosa. Oczywiście zaraz ktoś powie, że jest to zbędne bo oczywiście znowu zadanie opierające się na zabijaniu potworów. Prawda jest taka, że w tej grze potwory trzeba zabijać a takie urozmaicenie aby nie bić ciągle mobów na swój lvl jest ciekawą odskocznia i powodowałoby wracanie w nieodwiedzane już przez graczy miejsca. Ogólnie to nawet nie wiem czy jest to wykonalne niech się wypowie w tym temacie najpierw osoba, która mogłaby coś takiego wprowadzić. Później można omówić poszczególne przeliczniki ilości mobów do zabicia i nagrody. Proszę nie krytykować tego pomysłu z góry. 

 

Zapraszam do dyskusji.


  • Wronaa lubi to

#5 Voynyk

Voynyk

    Świeżak

  • Gracze
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 2018 07 December - 12:37

Ja proponuję zwiększyć cenę sprzedaży zbroi które droopią z mobków. Na moim lvl za broń dostaję np. 2 kk za sprzedaż u npc a za pancerz który droopi z tych potworów jest wart ok 300-400 k. Czy nie lepiej jest trochę podbić tę cenę np. 1kk za pancerz ?  



#6 Twice

Twice

    Developer

  • Administratorzy
  • 2435 postów
  • gg:
    22889848

Napisano 2018 07 December - 18:32

Wtedy golda będzie jeszcze więcej niż jest. Nie jest to optymalne rozwiązanie.


bar.jpg

IWGEL76.png


#7 WojtaS

WojtaS

    Gracz

  • Gracze
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 2018 09 December - 12:37

Kolejna sprawa, która wymaga poświęcenia uwagi administracji. Potwory na nordmarze takie jak Lodowy topielec, Lodowy jaszczur, Bitewny Szkielet są według mnie źle rozstawione. Odstępy między poszczególnymi potworami są tak duże, że można zażartować iż kamienne kręgi w khorinis są bliżej siebie niż te moby. Po prostu czas biegania między tymi potworami jest tak duży, że czasowo nie opłaca się na nich expić, lepiej już poświęcić czas na zabijanie ścierwojadów bądź wilków, ponieważ ich spot jest bardziej skoncentrowany. Prosiłbym o przemyślenie mojej opinii i poprawienie lokalizacji potworów. Zapraszam do dyskusji innych graczy. 


  • Celfuu lubi to

#8 Narwek

Narwek

    Gracz

  • Support
  • PipPip
  • 60 postów

Napisano 2018 09 December - 12:53

wspominałem o tym na discordzie ;) czas pokaże jak to się rozwinie



#9 VarHlak

VarHlak

    Świeżak

  • Zbanowani
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 2018 09 December - 14:09

Jestem na tak


  • Narwek lubi to

#10 MlodyJuras

MlodyJuras

    Świeżak

  • Support
  • Pip
  • 16 postów
  • gg:
    5651391

Napisano 2018 09 December - 14:51

No witam nowych i starych graczy. Też coś tutaj dorzucę od siebie, tzw trzy grosze.

 

Wróciłem na Kyrmir aktualnie, przypominam sobie komendy, klimat na serwerze i ze świeżą głową  łatwiej mi dojrzeć pewne rzeczy, które można zmienić na lepsze. Zmierzam tutaj do tej czynności, na której "tracimy" najwięcej czasu - zabijanie bossów. Bicie bossa w pojedynkę jest koszmarnie żmudne, bicie w dwójkę skraca cierpienie o kilka procent, aczkolwiek nadal cierpimy. Oczywiście z przymrużeniem oka to cierpienie. Według mnie to zabijanie bossów czyni grę statyczną. I jak najbardziej rozumiem sedno gier RPG - trudniejszy przeciwnik tzw. boss, no to więcej życia, więcej dmg ale i ciekawe nagrody za poskromienie bestii. Zapewne bossy są skierowane do grup - w grupie raźniej, w grupie szybciej. I to jak najbardziej ma znaczenie, gdy mamy możliwość stworzenia grupy. Grupy kilkuosobowej. Przy obecnych wiatrach oraz gildiach, nie widzę grup większych niż 4 osoby. 

 

Spójrzcie na to z tej strony: a co jeśli bossy można byłoby zabijać znacznie szybciej i krócej na nich czekać? Zanim zaleje mnie krytyka osób przeciwnych pomysłowi, dodam parę szczegółów: Bossy będą mieć mniej życia, będą szybciej się respić, będą dawać mniej expa i mniej wszelkich surowców oraz drop może zostać zmniejszony. Wygląda na niewielką zmianę, zgadzam się. Pytanie co chciałbym przez to osiągnąć? To proste. Coś czego w tej kwestii, którą na co dzień doświadczamy przy polowaniach oraz zwykłym expieniu - dynamiki. Dlaczego bicie bossów nie mogłoby być dynamiczne? Pozwólcie sobie to wyobrazić: wpadam na Aerona, bije go sam 5-10 minut, otrzymuje max 1% expa za niego, samego węgla więcej niż 50 się nie spodziewam (inne surki oraz złoto relatywnie mniej). Po 10 minutach lecę na Władcę Szkieletów, którego pokonuje w jakieś 7 minut i dostaje relatywnie mniejszą nagrodę za niego niż za Aerona. I tak z każdym. Jak wspomniałem - myślę tu o dynamice gry w każdej jej aspekcie. Idąc na lodowych bossów godzimy się na 30-60 minut stagnacji, stania w miejscu i klepania bezmyślnie A i D (lub strzałki lewo, prawo) przy średnich nagrodach (ta kwestia jest indywidualna, nie będę wnikał czy dla kogoś są one zajebiste czy żałosne). Tymczasem tą "mękę" możemy zastąpić czyszczeniem tzw. lodówki w 30 minut, ale wszystkich bossów. Nagrody będą owszem małe, znacznie mniejsze, ale to nic - przecież za 1-2h znowu się pojawią.

 

Każde czasy respa, ilość surek, ilość expa na pewno będzie zmodyfikowana tak, aby nie było to przesadne. To jest pomysł, który chcę przeanalizować z resztą graczy. W zamyśle mam, abyśmy naprawdę mogli się wczuć w wielogodzinną rozgrywkę pełną dynamiki. 


  • WojtaS i Legolas123 lubią to
Dołączona grafika

#11 Narwek

Narwek

    Gracz

  • Support
  • PipPip
  • 60 postów

Napisano 2018 09 December - 15:03

Nie zamierzam zbytnio się rozpisywać, Boss to boss, powinno się go długo bić ponieważ zamysł jest taki, by bić go w grupie koniec tematu. Choć jeśli chodzi o dynamikę to jest pewien problem, nie każdy ma tyle czasu na grę, lub nie posiada grupy znajomych grających na podobnych poziomach, lub po prostu człowiekowi się nie chce i na myśl wchodzi odrazu MiniBoss, otóż to!!  

 

MiniBoss, to mniejsza wersja bossa, z gorszym/mniejszym dropem, dającym mniej expa i biję się go o wiele szybciej <3  lekki balans ich dropów/expa, zwiększenie ich ilości - przypuśćmy, co 5 lvli byłby inny, większy, silniejszy, dropiący lepszy przedmiot i dający odrobinę więcej expa ;)  nowy spot, nowy miniboss = dająca pelną dynamiki rozgrywkę ;)  



#12 MlodyJuras

MlodyJuras

    Świeżak

  • Support
  • Pip
  • 16 postów
  • gg:
    5651391

Napisano 2018 09 December - 15:11

Właśnie sam sobie odpowiedziałeś Narwek - nie każdy ma tyle czasu na grę. Dlatego może być znacznie więcej szans walczyć z bossami otrzymując mniejsze nagrody.


Dołączona grafika

#13 Narwek

Narwek

    Gracz

  • Support
  • PipPip
  • 60 postów

Napisano 2018 09 December - 15:37

nie każdy ma tyle czasu na grę, dlatego taki miniboss byłby świetną rzeczą, po to coś takiego zostało stworzone... ale widać tego nie rozumiesz bo nigdy z balansem jak i inną grą mmorpg nie miałeś stycznosci ;)



#14 VarHlak

VarHlak

    Świeżak

  • Zbanowani
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 2018 09 December - 15:44

Proponuje oddać ten serwer dla The Shielda


  • Neoras lubi to

#15 Neoras

Neoras

    Świeżak

  • Gracze
  • Pip
  • 10 postów

Napisano 2018 09 December - 23:09

.6 Odnowa 0 lvl restart no chyba nie dwa miechy gram i już ma być restart 😭😭😭

#16 Neoras

Neoras

    Świeżak

  • Gracze
  • Pip
  • 10 postów

Napisano 2018 09 December - 23:15

Ja mogę dodać jeden pomysł Jak sie odpala /zw to niech system afk który włącza się gdzie tak co 15-30min był wtedy wyłączany a nie jak przychodzę z dlugiego zw to muszę odnowa grę odpalac :(
  • Salamander lubi to

#17 Neoras

Neoras

    Świeżak

  • Gracze
  • Pip
  • 10 postów

Napisano 2018 09 December - 23:16

A co do bossów niech jest jak teraz.Nic nie trzeba zmieniac
  • GunsnCure lubi to

#18 Salamander

Salamander

    Who i'am ?

  • Support
  • PipPip
  • 528 postów
  • LocationPolska
  • gg:
    56689427

Napisano wczoraj, 01:10

Ja mogę dodać jeden pomysł Jak sie odpala /zw to niech system afk który włącza się gdzie tak co 15-30min był wtedy wyłączany a nie jak przychodzę z dlugiego zw to muszę odnowa grę odpalac :(

 

Kiedyś to ogarnąłem, była nawet na to propozycja osobna, Dual to przywrócił, bo uznał że tak to ma być, więc nie liczyłbym na zmiany w tym miejscu. xD


dvdsvpx.gif  

IWGEL76.png


#19 Voynyk

Voynyk

    Świeżak

  • Gracze
  • Pip
  • 3 postów

Napisano wczoraj, 12:12

Ja proponuje zwiększyć nagrodę WB za 30 minut gry np. 30-50 bo czasami dało mi 0 WB albo tylko  kilka. 



#20 Paffcio

Paffcio

    Świeżak

  • Gracze
  • Pip
  • 2 postów

Napisano wczoraj, 13:46

Zwiększenie ilości mobów to według mnie dobry pomysł ( zombie strażniki bleeee... )

 

Pomysł z polowaniami raczej wątpię, że dojdzie do skutku - proponował bym raczej trochę choć zmniejszyć ilość tych mobów, bo tak od tych zombie strażników nieszczęsnych to już się lekka przesada zaczyna imo

 

Obniżanie ulepszenia itemów - no pomysł super ale ile pracy, fajnie jakby weszło, znacznie częściej potrzeba tych surek niż złota

 

Kopanie ojj tak, w pełni zgadzam się z pierwszym jak i w sumie drugim postem WojtaSa, jak widzę 3 razy pod rząd 1 diax czy rubin to aż krew zalewa i przy tych 20sek kopania po prostu mi się nie chce, co za tym idzie alchemia też nie idzie w ruch - nie robi się tych potek staminy.

 

Serwer na G2O to więcej możliwości ( z tego co mi wiadomo ) dobrze wiedzieć, że jest jakiś ruch w tej sprawie

 

Szybsze zbijanie bossów - niby plan dobry, ale może tylko część zabrać im tego hp i dropu ( z powiedzmy tych 10min klepania szkieleta na 7 ). Boss to mimo wszystko boss, bardziej jestem za pomysłem z minibossami :)

 

I na końcu chciałem wypowiedzieć się na temat questów dziennych. Moim zdaniem pomysł jak najbardziej ciekawy, spotykało by się tych nowych (!) graczy czasami a i faktycznie lokacje jeszcze odwiedzało. Ja np mam jeszcze pare polowań i już opuszczę też GD. Jestem na TAK xD






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych