Skocz do zawartości

  • Kanał RSS

Najbardziej lubiana zawartość


#14113 Cennik Trofek

Napisane przez Szymek w 2018 28 May - 20:06

Moby:
 
Młody Ścierwojad
- pazury: 7
 
Młody Wilk
- kły: 15
- skóra: 10
- pazury: 7
 
Olbrzymi Szczur
- ogon: 15
 
Dzik
- skóra: 15
- kły: 15
 
Wilk
- skóra: 25
 
Jaszczur
- skóra: 30
- język: 30
 
Topielec
- skóra: 50
- pazury: 40
 
Czarny Wilk
- skóra: 60
 
Zębacz
- skóra: 80
 
Młoda Brzytwa
- skóra: 100 
 
Pomniejszy Szkielet
- kość: 60
- czaszka: 60
 
Młody Kąsacz
- skóra: 130
 
Brzytwa
- skóra: 140
 
Młody Warg
- skóra: 150
 
Czarny Ścierwojad
- pazury: 180
 
Pełzacz
- płyty: 100
- żuwaczki: 100
 
Warg
- skóra: 240
 
Smoczy Zębacz
- skóra: 100
 
Szkielet
-kość: 175
-czaszka: 175
 
Orkowy Pies
- skóra: 350
 
Ork Myśliwy
- serce: 430
 
Aligator
- pazury: 200
- skóra: 200
 
Zombie Cień
- głowa: 600
 
Krwawy Ogar
- pazury: max 3x180
 
Ścierwojad Królewski
- głowa: 840
 
Ognisty Jaszczur
- skóra: 300
- język: 250
- pazury: 250
 
Górski Zębacz
- skóra: 550
- pazury: 400
 
Puma
- skóra: 750
- ogon: 350
 
Ork Wojownik
- topór: 1200
 
Opętany Wilk
- skóra: 1250
 
Jaszczuroczłek
- jajo: 1450
 
Zombie Strażnik
- głowa: 1550
 
Mroczny Wilk
- skóra: 1700
 
Pradawny Zębacz
- skóra: 1800
 
Apokaliptyczny Strażnik
- miecz: 1850
 
Młody Bagienny Wąż
- skóra: 1100
- kły: 1000
 
Pomniejszy Wojownik Cienia
- hełm: 2500
 
Wypaczony Ork Strażnik
- serce: 1900
- kieł: 1900
 
Ork Paladyn
- kieł: 3300
 
Ork Szkielet
- kość: 3400
 
Pomniejszy Kamienny Strażnik
- tablica: 3600
 
Preriowy Ścierwojad
- pazury: 3700
 
Bagienny Topielec
- skóra: 2300
- pazury: 1600
 
Bagienny Zębacz
- skóra: 2300
- pazury: 950
- kły: 700
 
Polny Pełzacz
- głowa: 4100
 
Pustynny Pełzacz
- żuwaczki: 2100
- płyty: 2100
 
Pustynny Zębacz
- skóra: 2500
- pazury: 1850
- kły: 1500
 
Mumia
- głowa: 5300
 
Szakal
- skóra: 5600
 
Pirat Zombie
- kordelas: 6200
 
Potępiony Szkielet
- kość: 6800
 
Sługa Śniącego
- książka: 7600
 
Wyklęty Szkilet
- kość: 8200
 
Opętany Szkielet
- kość: 8800
 
Kamienny Strażnik
- tablica: 9600
 
Starożytny Kamienny Strażnik
- m.addanosa:  10800
 
Lodowy Ścierwojad
- pazury: 5500
 
Lodowy Wilk
- pazury: 5500
- skóra: 5000
 
Lodowy Topielec
- pazury: 5600
- skóra: 5600
 
Lodowy Jaszczur
- język: 11700
 
Bitewny Szkielet
- runa: 12000
 
Lodowy Jaszczuroczłek
- jajo: 13200
 
Ork Elita
- miecz: 14400
 
Pradawny Ork
- miecz: 15600
 
Mroczny Wojownik
- ostrze: 16800
 
Minibossy:
 
Ogromny Ścierwojad
- głowa: 300
 
Paskudny Olbrzymi Szczur
- ogon: 350
 
Ogromny Wilk
- skóra: 600
 
Wielki Dzik
- skóra: 1000
 
Wielki Topielec
- głowa: 2400
 
Ogromny Zębacz
- głowa: 3000
 
Cieniostwór
- skóra: 2200
- róg: 1800
 
Wściekły Młody Warg
- głowa: 4800
 
Wielki Czarny Ścierwojad
- głowa: 6000
 
Wielki Szkielet
- kość 7750
 
Kamienny Golem
- serce: 20000
 
Krwawy Cieniostwór
- krew: 12000
 
Opętana Pantera
- ogon: 30000
 
Magiczny Demon
- serce: 29000
 
Bagienny Golem
- serce: 30000
 
Książe Demonów
- serce: 33000
 
Nieumarła Bestia
- serce: 37500
 
Demon z Kopalni
- serce: 40000
 
Kamienny Luj Ogłuszacz
- głowa: 45000
 
Młody pustynny Cieniostwór
- skóra: 25000
 
Pustynny Golem
- serce: 50000
 
Pustynny Cieniostwór
- skóra: 30000
 
Młody Pustynny Troll
- skóra: 55000
 
Lodowy Demon
- serce: 65000
 
Lodowy Golem
- serce: 75000
 
Bossy:
 
Troll
- skóra: 8500
- kieł: 9000
 
Czarny Troll
- skóra: 10500
- kieł: 2500
 
Uriel
- serce: 70000
- łuski: 30000
- krew: 30000
 
Górski Troll
- skóra: 100000
- kieł: 70000 
 
Ashtar
- serce: 90000
- pazur: 60000
- łuska: 40000
- krew: 40000
 
Algirion
- serce: 120000 
- pazur: 70000
- łuska: 50000 
- krew: 50000 
 
Ireth
- serce: 130000 
- pazur: 90000
- łuska: 70000 
- krew: 70000 
 
Erider
- serce: 170000 
- pazur: 90000 
- łuska: 70000
- krew: 70000
 
Bagienny Smok
- serce: 190000 
- pazur: 100000 
- łuska: 80000 
- krew: 80000 
 
Smok Ożywieniec
- k.duszy: 250000
- krew: 110000 
- pazur: 110000
 
Smok z Kopalnii
- serce: 210000 
- pazur: 125000 
- łuska: 90000 
- krew: 90000
 
Bagienny Troll
- skóra: 250000 
- kieł: 260000
 
Alduin
- serce: 220000 
- łuska: 120000 
- krew: 120000 
- pazur: 140000 
 
Królowa Pustynnych Pełzaczy
- jajo: 750000
 
Pustynny Smok
- serce: 400000 
- krew: 150000
- łuska: 150000
- pazur: 200000 
 
Pustynny Troll
- kieł: 320000
- skóra: 320000
 
Władca Szkieletów
- m.amulet: 750000
 
Aeron
- serce: 500000 
- krew: 300000
- łuska: 300000
- pazur: 300000 
 
Crystall
- serce: 750000 
- krew: 500000
- łuska: 500000
- pazur: 500000 
 
Yeti
- skóra: 340000 
- kieł: 340000 
 
Lodowy Smok
- serce: 850000 
- krew: 600000
- łuska: 600000
- pazur: 600000
 
Troll Jaskiniowy
- skóra: 360000 
- kieł: 360000 
 
Pradawny Smok
- serce: 1000000 
- krew: 700000
- łuska: 700000
- pazur: 700000
 



#11217 Trochę informacji o nowym skrypcie.

Napisane przez Salamander w 2018 04 January - 03:07

Skoro Daskuś zrobił sobie temat, w którym informuje Was o pracach nad mapą, to ja pomyślałem sobie - a nie będę gorszy i też zrobię, tyle że temat postępu nad skryptem serwera. Temat ten też nie będzie jakiś kolorowy i malowany, bo bym to długo wszystko malował bo troszkę tu tego pewnie będzie. Oczywiście propozycje,sugestie i pytania możecie składać w dziale propozycji czy na priv, ten temat niestety zamykam jak mi się uda, by nie było tu jakiegoś zbędnego spamu, bo jak będę chciał coś dodać, to będę dodawał nowego posta, a jakby wszyscy pisali, to by syf się zrobił. ;)  

 

Rzeczy typu Nowy rekord graczy dzisiaj nie będę pisał bo to takie poboczne, ale jak Was ciekawi, to rekord graczy dzisiaj już nawet jest wprowadzony.  

 

  Na początku podkreślę, iż kod jest pisany od nowa, więc gdy już nadejdzie taki czas, gdy wystartują testy nowego kodu, jest możliwe że będą bugi, które na poprzedniej wersji nie miały miejsca.  

 

 

No to może zacznijmy od podstawy - Panel logowania. Tutaj niestety nic się nie zmieniło, pytałem Duala czy robimy jakiś nowy panel, powiedział że nie to nie, a szkoda bo ten mnie nudzi jak LUA.  

 

Zapewne każdy widział statystyki gracza, pod f7 na starym Kyrmirze. Ale nikt.. nie widział Statystyk serwera :o

 

 

https://imgur.com/sL3urfo Wszystko tu może być oczywiste poza "Rekord Serwera: 3" tu jest maksymalna liczba graczy jednocześnie online, przez cały czas, od rozpoczęcia nadchodzącej edycji.  

 

  To co Wam teraz pokaże, może ucieszyć "huliganów" którzy lubią denerwować ludzi, i lubią bany dostawać. Teraz nie musicie czekać aż Dual da Wam UB, teraz to zrobi za Was system.https://imgur.com/Ijk9naQ

 

 

Działa on bardzo prosto, jak skończy się czas, i odświeżycie banliste, do której link zostanie zaktualizowany, zniknie Wam ban, albo jak wbijecie po banie a nie odświeżycie banlisty. Zdecydowanie system banów, to jest dla mnie perełką <3  

 

 

Kolejna ciekawą rzeczą jest to, że tak samo działa kupno vipa, też Wam będzie się automatycznie wyłączał... co może Was już tak bardzo nie ucieszyć hyhy. Oczywiście "Muty" czyli wyciszenia, będą działały na tej samej zasadzie, możecie dostać minimalnie mute na godzinę, więc radze uważać !  

 

Kolejne co, chciałbym Wam pokazać system craftingu(Możliwe zmiany)

1. https://scr.hu/MRZaJ7

2. https://scr.hu/7AD6wK

3. https://scr.hu/9oDZGj

4. https://scr.hu/lkGv1e

5. https://scr.hu/yY91kY    

 

A teraz pokaże Wam, nad czym aktualnie pracuję.

1. https://scr.hu/dDpRNw

2. https://scr.hu/Ny8gO3

3. https://scr.hu/RBJAqV

4. https://scr.hu/7AD60a

5. https://scr.hu/AeDynD

6. https://scr.hu/lkGvmR

7. https://scr.hu/aoawvN

8. https://scr.hu/p2M9D7

 

Dane instancje są testowe, jak w craftingu, bo nie chciało mi się jakoś myśleć, a i tak będą zmiene. Ciekawostka: Zaliczyłęm małego faila z robieniem, bo dałem ITRW zamiast ITWR  

  No i Enterem się kupuje, ale aktualnie nad tym pracuje, więc może jak skończę cały system sklepów, to nagram Wam film działania z tego, tak możliwe że filmy będą, bo nawet Dual chciał ponagrywać takie rzeczy.

PS: Wiem, że na Mordanie były podobne sklepy, a przynajmniej wiem tyle, że pod ogniki, więc tu już z góry piszę, nie jest to zajebane z Mordana, bo nawet nie wiem jak to wyglądało, jakoś nie miałem okazji, ale jak macie screena, chętnie zobaczę, postarałbym się uniknąć robienia coś ala kopii. :D  

 

Póki co to tyle, przecież nie będę Wam pokazywał wszystkiego co możliwe, bo to bym troszkę robił, poza tym spać mi się chce, pisze to o 3 w nocy więc no wybaczcie także za yyy ewentualne błędy ortograficzne.




#14339 #1 Update 01.06.2018

Napisane przez Twice w 2018 01 June - 04:08

ILEZrAH.png

 

#1 Update 01.06.2018

Lista zmian:

Usunieto sprzedaż roslin u regina
Dodano testową łatkę błędu skalowania postaci po zgonie (okolo 30 poziom) (do sprawdzenia)
Dodano bonus eventowy (+Exp + Jedzenie)
Zoptymalizowano kilka skryptow addona
Poprawiono błąd z Mieczem czarnoksięznika (Po ulepszeniu był on na zręcznośc)
Poprawiono błedy braku bonusowych % umiejętnosci dla podstawowych broni z Gothica
Poprawiono błąd z bugiem dotyczącym staminy (Brak mozliwosci zalogowania się z powodu ujemnej staminy)
Dodano translację nazwy nagród z dnia 6 (Skrzyneczka)
Podniesiono wartosci zyskow maksymalnych z prac o 1 (na wszystkie prace)
Podniesiono ilosc zyskiwanego jedzenia z craftingu z 20 sztuk na 25 sztuk
Zmniejszono wymagania staminy dla wytwarzania mikstur szybkości, oraz mikstur leczenia.
 
Patch jest dostępny do pobrania w launcherze,  lub ręcznie https://www72.zippys...bck81/file.html (Nalezy podmienić w folderze Gothic/Data)



#11830 Kyrmirowe Cytaty

Napisane przez Twice w 2018 04 February - 23:32

NpvuKXw.png

Odrazu chciałbym zgłosic cytat Hadesa do cytatu roku.




#13904 Urozmaicenie Expieniu Na Mobach

Napisane przez Pytles w 2018 26 May - 16:22

Podczas posiedzenia chwile na mobkach przy wyższym lvlu gdy już % tak szybko nie wpada wpadłem na pomysł co do skryptu na moby, mianowicie w niektórych grach mmorpg gdzie głównie chodzi o grind podczas zabijania mobów na spocie jest szansa na zrespienie "championa" jest na to niewielka szansa w sumie to zależy od miejscówki i balansu danego przedziału lvlowego jaka jest na to szansa. Taki mob daje więcej expa to wiadomo, ale też większy % szansy na dropa danego przedmiotu. Na Kyrmirze mogłoby to wyglądać tak że po np. 5 minutach ubijania mobów wyskoczy np. champion ścierwojad niekoniecznie musiałby mieć jakiś dopisek, ale miałby choćby żółtą nazwę. Myślę że wtedy każdy by znalazł dla siebie miejsce czy to na bossach czy na mobach gdy bossy zajęte lub jeżeli ktoś nie lubi ciągle stać w miejscu i machać mieczem.




#13296 Kyrmir 2 - Złota Edycja

Napisane przez Twice w 2018 18 May - 17:45

ILEZrAH.png

Witajcie!

 

Stało się to, na co spora część graczy czekała od bardzo długiego czasu, na rozpoczęcie nowej edycji na Kyrmirze!

Poprzednia trwała dokładnie 664 dni i spędziliście w grze naprawdę setki tysięcy godzin, za to wam dziękujemy i liczymy na więcej!

Najwazniejsze zmiany:

Tym razem postawilismy na znaczne utrudnienie i wydłuzenie rozgrywki, zmniejszone doswiadczenie z mobow, to tylko początek, nastąpił potęzny nerf bossow z expa finalnie nawet do 70%, co do dropu jest on na zblizonym poziomie, niewielkie zmiany przez wiekszosc gry, po lvl 90+ drop został obnizony.

 

- Dodatkowo został dodany nowy rodzaj dropu z kazdego potworka, a w nim dropią rzeczy do craftu mikstur/jedzenia, zwoje, oraz okazyjnie itemy pod przyszłe eventy (teraz ich nie wykorzystacie)

- Przeniesienie większosci dropu wyswietlanego tylko pod /dropon da wam większą przejrzystosc chatu, wyswietlane są tylko ważniejsze przedmioty.

- Prace zostały przepisane pod innowacyjny system staminy, ktory faktycznie utrudni rozgrywkę, ale uczyni ją bardziej dynamiczną, w kopalni będzie mozna spędzać zaledwie kilka minut.

- Grasz na serwerze codziennie? - Zyskujesz! Wchodz codziennie na serwer, aby otrzymacie ciekawe upominki, po 5 dniach pod rząd na przykład bomus +20% doświadczenia na godzinę!

- Pasek expa i staminy został poprawiony i teraz powinny smigać prawidłowo

- Chaty zostały przepisane, więc nie powinno byc juz problemow z denerwującymi bugami, jakie były na poprzedniej edycji.

- Trofea z potworow zostały przejrzane i zbalansowane na nowo

- Stamina, oraz mana dodają się progresywnie wraz z poziomem (Mana ma stałe +4/lvl, Stamina od +1 do +3 na poziom im wyzszy lvl tym wyzsza wartość)

- System kart został przebudowany, szansa na kart jest naprawde niewielka, ale dostępna dla większości potworow, szansa ta minimalnie rosnie wraz z mocniejszymi mobami, minibossy mają nieco większą szansę dropu i wiadomo Bossy mają największą szansę, lecz nigdy nie jest ona 100%

- Maksymalnie mozemy uzyc boostera do 40% dla broni białej i do 100% dla bronii dystansowej.

- Tabliczek uzywamy za pomoca /tablice

- Węgiel został usunięty z NPC Tyrion

- Przywrócono nagrode za przebywanie 30 min na serwerze.

- Dodano statystykę Zabic/Smierci dotyczące potworkow (dostępne na stronie pod kolumna K/D (PvE))

- Naprawiono komendę zwiekszającą drop

- Przepisano system vipow (Panel f10 będzie dostępny wkrotce) Teraz vipy są obsługiwane automatycznie

- Dodano panel kodów dzięki nim będziecie mogli realizowac zakupy w IS lub wpisywac kody z giveaway'ow etc..https://forum.kyrmir...realizujkod.php

- Vip otrzymał kilka dodatkowych rzeczy takie jak większą szansę otrzymania lepszego bonusu bryłkowego co 30 min, oraz +5% exp

- Do tego jeszcze kilkanascie mniejszych poprawek (całkowicie wszystkich poprawek było około 60 sztuk w samym balansie i kodzie)

 

W pomocy do nowej wersji chciałbym podziekowac osobom takim jak:

- Salamander - za techniczne wsparcie skryptowe

- Patrix - za niesamowity system realizacji kodow, 

- Ja - za to ze nie rzuciłem tego jak miałem okazje

- ArathornII - za powrót, oraz pomocy w addonie, oraz mapie

Avalas - za nieprzespane noce z balansem mobow, craftingu i gameplaye'u.

- Testerom, ktorzy testowali nasze aktualizacje, oraz wszystkim innym, ktorzy w jakimkolwiek stopniu pomogli serwerowi.

 

Tak więc zapraszam na serwer i Make Kyrmir Great Again!




#11355 Trochę informacji o nowym skrypcie.

Napisane przez Salamander w 2018 16 January - 02:39

eCHX16K.png

 

Tutaj będzie spis wszystkich osiągnięć dostępnych na serwerze, będzie się ten panel włączać za pomocą F7 >> Osiągniecia.

Po lewej macie wybór wszystkich osiągnięć na serwerze, jak macie jakieś propozycje co do tego, to wiecie gdzie pisać.

Możliwe także, że owe osiągnięcia będą na Waszych kontach na forum, ale to już takie mniej prawdopodobne.




#11338 Trochę informacji o nowym skrypcie.

Napisane przez Salamander w 2018 15 January - 21:12

Cześć, czołem witam. No to może coś tu znów napiszę, a więc.

 

Aktualnie pracuje a można rzec że skończyłem system osiągnięć. Tak.. będą osiągnięcia. :D

AnsAjYl.png Oczywiście, nie będzie zbroi paladyna za takie cuś. :D

 

Pierwsza bestia to nazwa, reszta to wiadomo. Chociaż pewnie jeszcze się to zmieni, bo przydałoby się coś w stylu "Zabij swoją pierwszą bestię", żebyście wiedzieli, za co to osiągnięcie

 

Aktualnie za osiągnięcie można dostać: 1. Punkty rangi

 

2. Doświadczenie.

 

3. Jakiś przedmiot

 

Kolejne co, shopy. Troszkę ogarniałem z ekipą, i jednak troszkę zmieni się działanie, będzie tak, że przy wystawianiu, będzie się wybierać cenę za 1 sztukę, nie za wszystko, bo załóżmy, macie na sprzedaż 20 pancerzy paladynów, i macie cenę na sztukę, to wtedy byście wystawili całe 20 sztuk za daną cenę, a tak będzie za sztukę, co jest lepsze. W shopie będzie tak samo, będziesz kupował/a po sztukach.

Co do samego kupna, Dual coś tam już wykminił z shopami, z uwzględnieniem w to vipów, więc będzie ciekawie. Może się Wam filmik nagra jak to działa.

Kolejne co, ostatnio nijaki Ryuzaki(jeżeli źle napisałem to wybacz) poprosił mnie o dodanie tzw Black listy dla graczy, i ją dodałem. Działanie jest bardzo proste, i następujące.

 

Załóżmy, że wbił jakiś Andrzej z Poznania, który wkurwia każdego spamiąc mu priv czy na /g głupie teksty, a ekipy nie ma która mogłaby go zbanować.

 

Więc wpisujesz /bl jego_id i go blokujesz. Blok działa następująco

 

-- Zablokowana osoba nie może pisać do Ciebie priv.

 

 

-- Na chacie globalnym, nie widzisz wiadomości danej osoby.

 

 

-- Tak samo jest z chatem lokalnym czyli tym tzw - Białym.

 

I to wszystko, jeżeli macie jakieś propozycje co do BL to możecie je składać na PW.

 

Zrobiłem także system mutów dla ekipy, który działa no oczywiście.

 

 

Powiedzmy Dual się na kogoś zdenerwował, bo ktoś spami na /g "Dual jest rudy" co prawda dałby mu wtedy bana, ale może miał dobry dzień, więc postanowił że da mu mute, więc wpisuje /mute id ile_h i otrzymuje mute na ileś tam godzin. Przez mute, nie może pisać na /g i chyba chacie lokalnym zwanym "białym" też nie może, ale to się uzgodni jeszcze.

 

 

Pozdrawiam, Salamander.




#8118 Rangi.

Napisane przez Salamander w 2017 15 January - 05:08

ILEZrAH.png

 

 

A oto spis wymaganych punktów rangowych na rangi i ich kolory.

Rangi plusowe:

 

Niezłomny = 300

Pokojowy = 800

Przyjacielski = 1,800

Poczciwy = 2,500

Pomocny = 3,800

Miły = 6,000

Przyjazny = 8,000

Litościwy = 10,000

Czcigodny = 12,000

Miłosierny = 16,000

Łaskawy = 20,000

Dobry = 25,000

Pretorski = 30,000

Łowczy = 35,000

Wyzwolicielski = 42,000

Wojowniczy = 50,000

Honorowy = 60,000

Szlachetny = 72,000

Rycerski = 85,000

Bohaterski = 95,000

Mistrzowski = 105,000

Boski = 125,000

Anielski = 150,000

Legendarny = 170,000

Święty = 200,000

 

Rangi minusowe:

 

Porywczy = - 175

Zaczepny = - 350

Szaleniec = - 700

Zdradziecki = - 1,100

Niepoczytalny = - 1,610

Okrutny = - 2,300

Oprych = - 3,500

Złośliwy = - 5,000

Agresywny = - 7,000

Grozny = - 10,000

Rzezimieszek = - 14,000

Rozbójniczy = - 19,000

Nikczemny = - 25,000

Dewastatorski = - 32,000

Mroczny = - 40,000

Niszczycielski = - 49,000

Diabelski = - 59,000

Piekielny = - 70,000

 

No i jest oczywiście podstawowa ranga

 

Ranga podstawowa:

Neutralny = 0

 

Jak to działa ? Powiedzmy że masz - 58,999 punktów rangi. Gdy zabijesz gracza bez wyzwania PvP wtedy z rangi Niszczycielski dostajesz rangę Diabelski, ponieważ będziesz miał - 59,149. Oczywiście tak samo jest z rangami plusowymi.

 

FaQ:

Ile się dostaje za zabicie gracza bez wyzwania PvP ?

- 150 Punktów rangi.

 

Ile się dostaje za zabicie 1 moba ?

1 Punkt rangi.

 

Czy jeżeli wygram PvP dostane ileś rangi ?

Tak, 30 punktów rangi.

 

Jak sprawdzić ile mam punktów rangi ?

Gdy będziesz na serwerze, wciśnij F7, następnie wybierz opcje Statystyki, a tam znajdziesz napis Punkty rangi.

 

Mam nadzieję że się komuś przyda ten spis.




#17114 Pomysły/zmiany/poprawy/nowe Koncepcje/nowe Rozwiązania

Napisane przez Salamander w 2018 06 December - 01:57

Cieszę się, że są ludzie którzy chcieliby coś zmienić i wierzą w te zmiany..

 

1. Kody przedmiotów mogę poprawić już teraz, wystarczy mi instancja przedmiotu. Więc jak ma ktoś listę kodów które potrzebują nazwy możecie dać.  

 

2. Fakt, niektórych mobów jest za mało, jak przykładowo Zombie Strażników. 20 na spota, co to jest i jeszcze musisz czekać aż się zrespią. :D Trofea też nie są zbytnio opłacalne, większość hajsu leci z samych itemów. Długość bicia bossów wydaje mi się spoko, w końcu bossy powinny być grupowe a nie na jedną osobę.

 

3. Sporo razy to już było wałkowane, wątpię jednak by były w tym jakiekolwiek zmiany.

 

4. Cóż, troszkę lipny pomysł, raz kolega pomyśli zróbmy mu psikusa i z +10 zróbmy +0. Taki fail liczby kurde, więc raczej niee, jak już to dodać brakujące itemsy.

 

5. Kopalnia tez nie zadowala, wywalasz całą stamine i możesz zarobić nędzne 30 diaxa xD, przydałyby się tu jakieś zmiany, ale jak będzie za dużo to znów będzie zbyt wielkie ułatwienie.

 

6. Dual często o to męczy, kto wie jak się to potoczy, najleiej by było chyba zrestartować cały serwer każdy od 0 lvl bez starych itemów, wprowdzić przed tym mnóstwo poprawek zabezpieczających wszystkie bugi o których wiadomo, troszkę dopracować cały balans i rozpocząć przesiadkę na g2o.




#17113 Pomysły/zmiany/poprawy/nowe Koncepcje/nowe Rozwiązania

Napisane przez WojtaS w 2018 06 December - 00:29

Witam, skłoniłem się do napisania tego posta ponieważ chcę aby polepszyć rozgrywkę na serwerze, chcę aby każdy gracz w miarę możliwości i swojej wiedzy wypowiedział się na dane problemy.

 

Po pierwsze chciałbym aby zostały poprawione błędy na serwerze tj. poprawę nazw przedmiotów itemów podczas dropu, ponieważ zdarzają się przypadki, że gracz nie wie co otrzymał ponieważ na chacie wyskakuje mu jedynie kod przedmiotu.

 

Po drugie prosiłbym o rozsądne przemyślenie obecnego balansu niektórych kwestii tj. czas bicia Władcy Szkieletów jest dłuższy niż niektórych bosów na wyższy lvl np. Aeron, Yeti. Następnym bezsensem jest balans cen trofeów, który wygląda tak, że na najlepszych mobach w jarkendarze zarabiamy już po około 8-9k za trofkę gdzie w nordmarze trofea mobów kosztują 5-6k. Dodatkowo prosiłbym aby spoty niektórych mobów wynosiły więcej niż 20  ponieważ jest to lekka przesada. Prosiłbym o zastanowienie się nad tą kwestią. Na niektórych mobach nie da się farmić, expić ani nawet robić polowania ponieważ jest ich za mało.

 

Pomysł trzeci jest w pewnym stopniu powiązany z polowaniami Pomyślałem czy nie można jakoś odświeżyć polowań ponieważ, wydaje się, że niektóre z nich zostały zrobione na siłę. Wykonywanie polowań na wyższych lvl jest bezcelowe ponieważ polowanie dotyczy potworów na dużo niższy lvl. Nagroda może i jest adekwatna do zadania jednakże więcej można zarobić na trofeach podczas expienia na potworach na swój lvl (Oczywiście ktoś może wyskoczyć z argumentem, że wszystko jest ustawione na start, że gracze nie maja itemów itp.) Moim zdaniem Polowania powinny kończyć się na około 60 bądź 80 lvl, ponieważ polowania powinny być dobrym zarobkiem na początek gry. Można by to było wtedy lepiej rozłożyć i ustawić troszkę inne nagrody. Na wyższych lvl można by stworzyć jakieś questy np. na zabicie X bosów a nagrodą za to mogłoby być surowce/rośliny itp.

 

Kolejną przydatną rzeczą, która mogłaby pomóc jest obniżanie poziomu itemu do 0 ze zwróceniem części surowców. Niektórych ulepszonych itemów nie można nawet sprzedać przy kowadle, niektóre itemy nie są przydane jak są ulepszone a wymiana ich z innymi graczami graniczy z cudem (mówię tu o materiałach potrzebnych do tworzenia biżuterii).

 

Poruszę także kwestie kopalń. Wynagrodzenia od 1 do X są bez sensu, ponieważ większość graczy nawet nie korzysta z kopania a co za tym idzie nie zużywają staminy przez co nie tworzą butelek staminy co wyklucza kolejny system (który swoją drogą też jest źle zbalansowany). Proponowałbym aby zwiększyć wynagrodzenia za kopanie oraz zwiększenie dolnej granicy wynagrodzenia. Chciałbym abyście także zmodernizowali w miarę możliwości balans składników potrzebnych do alchemii. 

 

Czy administracja ma zamiar przenieść serwer na G2O ? Może ożywiłoby to serwer i otworzyło drzwi na nowe możliwości. Proponowałbym postawienie tam serwera testowego i udoskonalanie go aby w chwili pełnej gotowości i z przygotowanymi nowymi pomysłami otworzyć go i zakończyć z serwerem na gmp.

 

Prosiłbym graczy, którzy jeszcze grają, grali wcześniej o wypowiadanie się w tym temacie. Post ma na celu wywarcie  na administracji pewnego rodzaju presji. Zauważcie, że serwer może być jeszcze doskonalszy, oczywiście po uprzednim poprawieniu błędów, optymalizacji balansu. Stwórzmy tutaj dyskusję godną wykształconych ludzi. 




#15712 Kyrmirowe Cytaty

Napisane przez KRIME w 2018 06 July - 23:50

Bomnietoboliii : Mange co robisz?

Mange : Bije pradawka

Bomnietoboliii : Pomożesz mi?

Mange : A co ja jestem twój giermek do chuja?

 

:-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D




#15576 Kyrmirowe Cytaty

Napisane przez KRIME w 2018 27 June - 22:08

gGorng na ts

"Teraz zjem se kanapke i przejże pornhuba znaczy youtuba i zaraz wracam."




#15523 Bronie 1350 I Nowy Bass

Napisane przez Vladimir w 2018 26 June - 06:17

Składam propozycję dodania bossa na 125 lvl z którego dropiłyby 1350 bronie


#15262 Sklep Vip. Kiedy? Czy? Z Czym?

Napisane przez kodakowy w 2018 16 June - 10:51

Witam, w najbliższych dniach mija miesiąc od startu nowej edycji od początku była mowa o powstający sklepie VIP gdzie będzie można wydać wirtualne brylki(wb) które gracze zdobywają za grę oraz polowania. Handel brylkami jest i rozkwita ale w mojej opinii jest on zbędny skoro my jako gracze nie posiadamy żadnych informacji na temat: Kiedy pojawi się taki sklep? Czy wgl pojawi się? Co będzie zawierał? A więc formułuje zapytanie do administracji lub osób zajmujących się ta sprawa o podanie jakiś informacji na ten temat, dodam że wprowadzenie go urozmaica handel i rozgrywkę graczy jak i na nowa przyciągnie osoby które już nie grają (w mojej opinii). Pozdrawiam.


#7958 Oficjalny Poradnik Instalacji

Napisane przez Dasko w 2017 05 January - 12:02

ILEZrAH.png
 
Instrukcja instalacji potrzebnych plików niezbędnych do gry na serwerze Kyrmir MMORPG
 
Prolog: Musisz mieć zainstalowany system, co najmniej Windows 7, (64 bit) na starszych systemach operacyjnych Kyrmir nie będzie działał.Musisz posiadać pakiet Visual C++ Redist
 
Metoda nr 1:
1. Na czystą grę Gothic II Noc Kruka wgrywamy Fixa 2.6
2. Następnie instalujemy Gothic II Player Kit
3. Pobieramy i instalujemy Systempacka do G2 NK
4. Wgrywamy GMP-R11 do głównego folderu z gra
5. Pobieramy i wklejamy launcher Kyrmir.exe  do folderu Gothic II/System
6. Grę uruchamiamy przez launcher Kyrmir.exe, który znajduje się w folderze Gothic II/System i czekamy na ewentualną aktualizację addonów.
 
Rozwiązanie ewentualnych problemów
 
Problemy i rozwiązania:- Mam na  różowo, lub czerwono napis "Serwer nie odpowiedział" - Podmień w folderze Gothic II/System plik GMP.dll
- Nie mogę nic napisać w panelu logowania - kliknij T i wpisz swoje dane z forum.
- Aplikacja została niewłaściwie uruchomiona: 0xc000007b - Zainstaluj biblioteki Visual C++ oraz przeinstaluj GMP.
Kyrmir nie jest kompatybilny ze starszymi systemami (Windows XP, Vista) - wymagany Windows 7 lub nowszy.
Można sobie odrazu podmienić Gothic.exe na lepszy (Lepsze zarządzanie pamięcią) 
-  Program Kyrmir przestał działać - Pobierz launcher z ppkt 5 i podmień go w folderze Gothic/System
-  Polecamy grać na pełnym ekranie, oraz nieco zmniejszyc detale tekstur (im wiecej tym dluzej gra wytrzyma, wystarczy dac mniej wiecej w polowie)
-  GMP ma słabo zoptymalizowany kod, wiec metodą aby nieco przedluzyc zywotnosc gry jest instalacja RivaTuner (dolaczany do programu MSI Afterburner) po instalacji wystarczy zmienic ilosc klatek (FPS) na 30 Wystarczy to do pelnej plynnosci, a zywotnosc się poprawi.
- Jesli jestes zaawansowanym uzytkownikiem możesz także zajrzeć tutaj > Klik
 
INFORMACJE O ADDONIE:
- Serwer Kyrmir MMORPG korzysta z komponentów modów:- Odyseja & L'Hiver
Na powyższe mody Serwer posiada licencję użytkową.
 
(PL) Dziękujemy twórcom powyższych modów za udostępnienie zasobów z ich modyfikacji do serwera Kyrmir MMORPG
(EN) We appreciate the creators of these mods for sharing resources from their modifications to the Kyrmir MMORPG Server
(DE) Wir danken den Schöpfer dieser Änderungen für Ressourcen für den Server Kyrmir MMORPG bietet
(RU) Мы благодарим создателей этих модификаций для предоставления ресурсов для сервера Kyrmir MMORPG
 
 
Sugerowane (minimalne) wymagania sprzętowe do gry:
Procesor: Dwurdzeniowy z taktowaniem 2.0 Ghz +
RAM: 1GB (Preferowane 2GB lub więcej)
Karta Graficzna: 256MB pamięci VRAM obsługująca DirectX w wersji co najmniej 9.0c
HDD: około 5 GB wolnego miejsca na dysku
System Operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
Łącze internetowe pozwalające pobierać (download) z prędkością 3mb/s oraz wysyłać (upload) z prędkością 1mb/s. Speed Test



#16434 Filmiki z Kyrmira

Napisane przez Ponury w 2018 31 August - 21:26

no a teraz to grają same mendy i chuje :)




#14225 Memy serwerowe

Napisane przez KRIME w 2018 30 May - 12:13

QUhaIke.jpg




#13863 Propozycje Ułatwienia Rozgrywki

Napisane przez Nefarius w 2018 26 May - 01:16

Przychodzę ze swoimi pomysłami być może już poruszonymi we wcześniejszych postach ale co tam 

- dodanie Id gracza w party 

- możliwość tepania się bez vipa na onara / zamek  

- dodanie w nazwach bossa wymagany lvl na niego by mniejsze poziomy ich nie biły

- możliwość chowania listy grupy tak jak polowania 

 




#11261 Screeny z serwera

Napisane przez Akores w 2018 08 January - 18:31

Wściekły tłum pod miastem Khorinis domaga się lepszych warunków dla rolników.

 

blg3eTE.jpg